همانطور که می دانید آجرها از دیر باز نقش مهمی در ساختمان سازی دارند و سالیان سال است که از آجرها برای ساخت و سازها استفاده می شود و یکی از وسایل پر مصرف و مهم در ساختمان ها می باشد که از این آجرها برای ساخت دیوارهای ساختمانی استفاده می شود به همین منظور ما در این مقاله به بررسی آجر سفالی فوم دار می پردازیم.

آجر فوم دار چیست ؟

آجر سفالی فوم دار به علت مزایای و ویژگی های که دارد در ساختمان سازی از آن بسیار استفاده می شود و این محصول از خاک رس و آب درست می شود که در قالب ها ریخته می شوند و این آجرهای سوراخ دار در ابعاد و اندازه های مختلف در کوره ها تولید و ساخته می شوند و یک لایه فوم که به عنوان عایق عمل می کند در داخل آن قرار می دهند و این عایق ها باعث کاهش مصرف ملات می شوند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند و به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کنند.

 

پیشنهاد ما به شما : ساخت آجر سفال

آجر سفالی فوم دار

عایق بودن بلوک سفالی فوم دار

میزان عایق بودن آجر سفالی فوم دار به دانسیته فوم و یونولیت مصرفی در آن بستگی دارد یعنی هر چه دانسیته یونولیت بیشتر باشد عایق بودن آجر بیشتر می شود و زمانی که دیوار ساخته می شود این دیوار عایق شده یک جداره ای از یونولیت دارد که به عنوان عایق از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و همینطور به عنوان یک عایق صوتی عمل می کند و فضای داخل ساختمان به دور از هر گونه آلودگی صوتی می شود و این لایه فوم به عنوان یک عایق در برابر گرمای تابستان و سرمای زمستان در برابر شرایط جوی مقاوم است و در تابستان ها هوای داخل را خنک نگه می دارد و در زمستان هوای داخل خانه را گرم نگه می دارد .

مزایای آجر سفال فوم دار

آجر سفالی فوم دار در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم می باشد . نسبت وزن این آجرها به ابعاد آن کمتر است و همین امر باعث صرفه جویی در هزینه اسکلت ساختمان می شود . سرعت اجرای این آجرها بسیار بالا است و ابعاد این سفال ها معادل ۲ تا ۳ آجر لفتون است و به راحتی قابل نصب می باشد و به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی عمل می کند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و در آن ملات کمتر مصرف می شود.

بهترین عایق صدا و حرارت

آجر سفالی فوم دار دارای شبکه های سوراخ دار است و هوا از آن سوراخ ها در جریان می باشد و وقتی که سفال ها پشت سر هم قرار می گیرند و دیوار بالا می رود این سوراخ ها مقابل هم قرار می گیرند و یک حالتی از خلاء در بین دیوار به وجود می آید که این خلاء خود بهترین عایق است و حالا اگر داخل سفال را از یونولیت پر کنیم آن را سفال عایق دار یا فوم دار می گویند که این عایق هم به صورت صوت و هم به صورت حرارت عمل می کند.

 

پیشنهاد ما به شما : انواع آجر و کاربردهای آن

 

قیمت بلوک سفالی فوم دار

قیمت آجر سفالی فوم دار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و این آجرها دارای کیفیت مناسب و مرغوبیت بالا هستند و خریداران از این آجرها رضایت کامل دارند و در اصل می توان گفت قیمت این آجرها بر اساس تصویب تولیدکنندگان می باشد و فروشندگان بر اساس نرخ مصوبه حق فروش دارند و این محصول در دسترس است و به راحتی می توان آن را خریداری کرد به همین منظور شما می توانید با مراجعه به سایت آجرمیهن قیمت این آجرها را مشاهده نمایید.

خرید بلوک سفالی فوم دار

آجر سفالی فوم دار یکی از مهم ترین آجرها برای ساخت و ساز ساختمان ها می باشد و این محصولات به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد و شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه این آجرها را از شرکت آجرمیهن خریداری کنید به همین خاطر شما می توانید به صورت آنلاین این محصولات را سفارش دهید.

سخن پایانی

آجر سفالی فوم دار جزو بهترین نوع از آجرهای سفالی می باشد که بسیار به صرفه است و اجرای آن به سرعت انجام می شود به همین دلیل شما می توانید با شرکت آجرمیهن ارتباط و از نحوه خرید و فروش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

 

 

0 0 votes
امتیاز به این محصول