در این مقاله از آجر میهن می خواهیم درباره ایده های دیوار آجری و اطلاعاتی در این خصوص با یکدیگر همراه باشیم.همچنین برای دریافت مقالات بیشتری درباره انواع می توانید به سایت آجرمیهن مراجعه نمایید.

نبش دیوار آجری با تعمیر اندک همراه با بلوک جایگزین

آب دوست دیوار آجری نیست. هنگامی که ترک ها ظاهر می شوند، باید در اسرع وقت ترمیم شوند تا از ورود رطوبت بیشتر جلوگیری شود. ترمیم ترک های کوچک در دیوار آجری نسبتاً آسان است. ترک های بزرگ معمولاً نشانه ای از مشکلات ساختاری هستند. دیوار آجری با کلاهک های ساخته شده از یک آجر عریض تکمیل شده است.

یک دیوار آجری بلند و کم از آجر ساخته شده و با ردیفی از آجرهای پهن به عنوان رویه دیوار به پایان رسیده نگهدارنده را برای پشتیبانی ساختاری تقسیم می کنند. به عنوان یک نقطه کانونی، دیوار جذاب و متناسب با محیط آن – یک حیاط جلویی مسکونی در کنار یک پیاده رو – با ستون‌ها و پله ‌های نور است.

 

دیوار آجری حیاط جلویی ساخته شده از آجر سفال

دیوار آجری قرمز شامل شمشاد ها در کنار یک پیاده رو دسترسی عمومی با جهت افقی آجرها به خوبی با آجرهای پهنی که برای بالای دیوار استفاده می شود، تضاد دارد و لبه ای عمودی ایجاد می کند.

 

دیوار آجری سفید کوتاه در یک باغ مسکونی

دیوار آجری سطحی یکنواخت در محوطه سازی ایجاد می کند که در غیر این صورت ممکن است غیرقابل استفاده باشد. مالچ قرمز باعث تمایز آجرهای سفید می شود.

 

ایده های دیوار آجری با سنگ طبیعی (سنگ آهک، سنگ مزرعه و ماسه سنگ)

هیچ چیز به اندازه زیبایی سنگ طبیعی نیست. همچنین این مزیت را دارد که یک انتخاب مواد سازگار با محیط زیست داشته باشید. هر پروژه به دلیل منحصر به فرد بودن هر سنگ و سایر عواملی که ظاهر نهایی دیوار مانند ارتفاع، عرض، شیب، سبک و پسرفت را دنبال می‌کند، منحصر به فرد می‌شود. دیوارهای صخره ای طبیعی را می توان برای هر چیزی استفاده کرد، از تخت باغ های مرتفع گرفته تا ایجاد موانع برای جلوگیری از رانش زمین. سنگ های طبیعی مانند سنگ آهک، سنگ مزرعه و ماسه سنگ به ویژه برای خانه ها و باغ های روستایی و سنتی مناسب هستند. سنگ طبیعی استخراج شده و سپس برش داده می شود که آن را به یک ماده ایده آل برای دیوارهای حائل پشته خشک یا دیوارهای ملات کاری شده تبدیل می کند.

دیوار با سنگ طبیعی منحنی با محوطه سازی

یک دیوار حائل کم ارتفاع و منحنی در حیاط جلویی از سنگ طبیعی ساخته شده، پله ها را به صورت بصری با استفاده از سنگ یکسان و سنگ های سقفی برای دیوار صخره ای طبیعی دیوار به کار برده می شود.

ایده های دیوار آجری با سنگ طبیعی (سنگ آهک، سنگ مزرعه و ماسه سنگ)

همچنین در نظر داشته باشید که : برای تهیه ی آجرسفال 10 و آجر سفال 7 نیز می توانید به سایت آجر میهن مراجعه کرده ومحصول خود را خریداری نمایید.

ایده هایی برای شیب های تند – دیوار آجری ساخته شده از ماسه سنگ

دیوار آجری ماسه سنگی شامل پله ها و سربرگ ها با سنگ های جدید و رنگ های بژ و با کیفیت، بافت و سطح سنگ طبیعی قدیمی تر مطابقت دارند.

 

دیوار آجری ماسه سنگ برای تثبیت حیاط خلوت چمنی

نصب دیوار جالب در حیاط خلوت به محوطه سازی ظاهری تمیز و طبیعی می دهد – سنگ طبیعی گرم با چمن سبز تضاد دارد. دیوار پایین محکم و بادوام بوده و برای عقب راندن خاک طراحی می شود.

دیوار شنی با راه پله سنگ طبیعی

ایده های دیوار سنگی که شامل پله ها می شود، جذابیت را افزایش می دهد. اما سختی‌ های بزرگ فقط مربوط به ظاهر نیست، بلکه به لذت بردن شما نیز مربوط می‌شود. پله های سنگی عریض گزینه مناسبی برای ماسه سنگ های بزرگ هستند.

 

ایده هایی برای محوطه سازی سخت – پله های سنگی طبیعی که در دیوار سنگی طبیعی ساخته شده اند

محوطه سازی سنگی به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب می شود. دیوار سنگ طبیعی و پله‌ های توکار، عمدتاً از سنگ ‌های مسطح ساخته شده‌اند که سنگ‌ های بزرگ‌ تر به ‌طور تصادفی برای علاقه بصری افراد اضافه می شوند. دیوار به آرامی منحنی شده و سنگ‌ ها به گونه ‌ای مرتب شده‌اند که بر دو شاخه و لبه ‌های آشکار تأکید می‌کنند.

 

سنگ آهک

دیوارهای آجری ساخته شده از سنگ آهک شیب دار دارای پله های مدور ایده جالبی است. سنگ آهک یک سنگ طبیعی ایده آل برای دیوارهای حائل، سایش سخت و مستحکم است که روی شیب ملایمی ساخته شده و مستعد فرسایش خاک است. باغ با گیاهان و درختچه های دوست دار محیط زیست تزئین شده تا به پایدار و سالم ماندن خاک کمک کند. سنگ آهک همه کاره است؛ زیرا می توان آن را به اشکال و اندازه های مختلف برش داد که توسط پله های دایره ای نشان داده می شود.

دیوار سنگ آهک بخشی از طراحی منظره مدرن است. دیوارهای سنگی طبیعی فقط برای کاربرد های روستایی یا سنتی نیستند. ستون های سنگی یک خانه مدرن به خوبی با دیوار حائل سنگ آهکی، بخشی از ورودی جلوی ملک، ترکیب می شود. طراحی منظر، بوته های کم ارتفاع را در جلو قرار می دهد، در حالی که درختچه های بلند تر به دیوار کم ارتفاع زیبایی خاصی می افزایند.

 

ایده های دیوار حائل لاستیک

ایده ساخت دیوار لاستیکی برای محیط زیست خوب است؛ زیرا از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند، دیوارهای نگهدارنده تایر قوی، بادوام و گزینه ای مناسب برای کنترل فرسایش خاک هستند. طراحی لاستیک بسیار مقرون به صرفه است.

 

ایده های دیوار حائل لاستیک برای شیب های تند

دیواری از لاستیک‌ های قدیمی با قرار دادن لاستیک‌ ها در کنار هم روی زمین صاف و تمیز ساخته می‌ شود. ردیف پایه لاستیک ها با سنگ، خاک، ماسه یا ترکیبی پر شده و کوبیده شده است. با فشرده شدن مواد، پر کننده بیشتری اضافه می شود. ردیف ها تا رسیدن به ارتفاع مورد نظر اضافه می شوند و ارتفاع دیواره تایرها می تواند به 25 فوت برسد.

 

ایده های دیوار حائل سنگ انباشته

دیوار حائل سنگی انباشته (که دیوارهای پشته خشک نیز نامیده می شود)، یک جایگزین عالی برای دیوارهای بنایی سنگی است که نیاز به ساخت حرفه ای دارند و نحوه نصب یک دیوار کم پشته و خشک را با استفاده از سنگ می تواند ایده دیگری باشد که به کار گیرید.

 

دیوار سنگی خشک با درختان انگور

در این حالت باید بگذارید گیاهان روی لبه آویزان شوند که بر زیبایی طبیعی دیوار تاکید می کند.

0 0 votes
امتیاز به این محصول