آجر یکی از بهترین نوع مصالح ساختمانی است که در ساختمان سازی و نماهای زیبا کاربرد بسیاری دارد و به علت وزن کم ، تنوع رنگ و نصب آسان در اکثر نماها از آن استفاده می شود به همین منظور ما در این مقاله به بررسی بهترین نماهای آجری را بشناسید می پردازیم.

انواع آجرنما مناسب ساختمان

در مورد موضوع بهترین نماهای آجری را بشناسید می توان گفت که این آجرها دارای انواع مختلفی می باشند که برای انتخاب این آجرها باید یک سری مشخصات و خصوصیات آنها را اطلاع داشته باشید . به دلیل تنوع در این آجرها و استقامت انواع آجرنما این محصولات از پر کاربردترین مصالح در ساختمان سازی می باشند.

آجرنما نسوز

یکی از انواع آجرنماها و بهترین نماهای آجری را بشناسید آجرنما نسوز می باشد که این آجر از خاک چینی یا کائولن تولید می شود و به رنگ سفید است و این آجرها به دلیل مقاومت بالا و ظاهری زیبا جزو بهترین انتخاب برای نماهای ساختمان می باشند.

قیمت آجر سفال اصفهان

آجر رستیک

یکی دیگر از موارد بهترین نماهای آجری را بشناسید آجر رستیک است که دارای طراحی بسیار زیبا و طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است و نمای این آجرها مانند چوب یا سنگ طبیعی است و ترکیب این آجرها با چوب ، سنگ و فلز بسیار شیک و جذاب می شود. به همین منظور برای خرید این آجرها شما می توانید به سایت شرکت آجرمیهن مراجعه کنید.

آجررسی

این آجرها از خاک رس تولید می شوند و دارای رنگ های متنوعی هستند و مهمترین نکته در تولید رنگ این آجرها میزان حرارت وارد شده به آن می باشد.

همینطور میتوانید در مورد مقایسه آجر سفال و آجر بتنی نیز بیشتر بدانید.

 

آجرلفتون

یکی دیگر از موارد مهم در مورد موضوع بهترین نماهای آجری را بشناسید آجر لفتون است که این آجرها در ستون ها و تیغه ها در ساختمان سازی کاربرد دارند و سوراخ های موجود در این آجر لفتون باعث پایین آوردن وزن آجر می شود و در کاهش وزن ساختمان بسیار موثر است و به رنگ های قرمز ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای با ابعاد مختلف تولید می شوند و در برابر جذب آب و نفوذ آن بسیار مقاوم هستند.

آجرنما چوب

از بهترین نماهای آجری را بشناسید می توان آجرنما چوب را عنوان کرد که این آجرها در سایز ۱۲×۷۰×۳ سانتیمتر تولید می شوند و به علت اینکه شباهت زیادی به چوب طبیعی دارد در نماهای ساختمان بسیار استفاده می شود و این آجرها به رنگ مشگی ، قهوه ای روشن ، قهوه ای تیره ، فندوقی و نسکافه ای تولید می شوند و طراحی این آجرها بسیار شیک و مناسب برای داخل ساختمان هم می باشد.

بهترین نماهای آجری را بشناسید

آجر سفید نسوز

آجر سفید نسوز در طراحی نماهای داخلی و خارجی ساختمان بسیار کاربرد دارد و از خاک سفید تهیه می شود و این آجرها در کنار رنگ های دیگر نمای بسیار زیبای را ایجاد می کند.

آجر قزاقی

یکی دیگر از بهترین نماهای آجری را بشناسید می توان آجر قزاقی را نام برد که دارای کیفیت بسیار بالا و مقاومت خوب در برابر سرما و گرما می باشد که این آجرها دارای تنوع رنگی بسیار بالا و کیفیت بسیار عالی می باشند و به همین دلیل قیمت آجر قزاقی از همه آجرها بالاتر است.

بیشتر بخوانید:آجر فشاری بهتر است یا آجر ماشینی

آجر طرح چرم

این آجرها بسیار یکدست و صاف هستند و دارای مقاومت حرارتی بسیار بالایی می باشند و درصد جذب آب برای این آجرها کمتر از ۵ درصد است و بسیاری از معماران مدرن از این آجرها برای نمای ساختمان استفاده می کنند.

آجر نسوز قهوه ای

از بهترین نماهای آجری را بشناسید می توان آجر نسوز قهوه ای را بیان کرد که این آجرها از خاک چینی  درست می شوند و در کوره ها با حرارت بالا پخته می شوند و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالا هستند.

قیمت انواع آجرنما

قیمت این آجر نماها به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به دلیل شرایط تولید و مواد اولیه قیمت متفاوتی دارند و ترکیب درصد مواد معدنی ، فلزات ،کیفیت خاک نسوز تاثیر بسیاری در قیمت این آجرها دارد به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت آجرمیهن مراجعه و نحوه قیمت این آجرها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

بهترین نماهای آجری را بشناسید را معرفی کردیم و کیفیت و مقاومت این آجرها بسیار بالا است و در طراحی داخلی و نمای ساختمان بسیار استفاده می شود به همین منظور شما می توانید با شرکت آجرمیهن ارتباط و از نحوه خرید و سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

0 0 votes
امتیاز به این محصول