قیمت آجر سفال میهن اصفهان

آجر سفال میهن اصفهان از پرمصرف ترین متریال ها در ساختمان آجر سفال یا همان تیغه سفالی است. بیشترین نقش این محصول به فرم دهی ساختمان و تفکیک قسمت ها شامل اتاق ها و تیغه های ساختمان، چه تیغه های داخلی و چه دیوارهای خارجی است.

به جهت کاهش هزینه های ساختمان از موارد حائز اهمیت انتخاب آجر سفال می باشد. که از نظر کیفیت نیز در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. شرکت میهن یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را با قیمت مناسب تولید مینماید. به دلیل تنوع محصولات و حجم تولید انبود در شرکت آجر سفال میهن شما میتوانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

آیا این آجر در مناطق شمالی کشور شوره نمیزنه؟

آجر سفال درجه یک تولیدی شرکت آجر سفال میهن در هیچ شرایطی شوره نخواهد زد، به دلیل اینکه این محصول از بهترین خاک و با تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود

چه تعداد آجر و با چه شماره ای در انواع تریلی ها جا میشه؟

۷۲۰۰ قالب سفال ۱۵ سانتی یا ۱۰۵۰۰ قالب سفال ۱۰ سانتی

روال خرید آجر از شرکت آجر سفال میهن اصفهان به چه صورت است؟

شما همکار و دوست عزیز بعد از انتخاب محصول مورد نیاز میتوانیدبا یکی از کارشناسان فروش واحد مرکزی فروش ما در اصفهان تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های مورد نیاز و اخذ مشاوره های کارشناسان ما محصول مورد نظر خود را در محل مورد نیاز دریافت نمائید.

به چه شکل میتوان ازکیفیت محصول اعتماد حاصل نمود؟

شما میتوانید با اخذ نمونه محصول و یا حضور در محل قبل از خرید از کیفیت محصولات ما اطمینان حاصل نمائید.

آجر های برای دیواره های بیرونی آجر سفال مناسب ۱۵*۲۰ و ۲۰*۲۰ میباشد. در صورتی که نیاز به عایق بودن در شرایط جوی نامناسب (خیلی گرم یا خیلی سرد) باشید یکی از محصولات مناسب شرکت آجر سفال میهن اصفهان را میتوانیم به آجر سفال فوم دار اشاره نمائیم. این محصول سفال فوم دار در ابعاد ۲۰*۲۰*۲۰ سانتی متر ، ۲۰*۲۰*۱۵ سانتی متر و ۲۰*۳۸*۱۵ سانتی متر در شرکت آجر سفال میهن تولید میگردد.
برای تیغه های داخلی تیغه سفالی مناسب آجر ۱۰ سانتی و ۸ سانتی میباشد. در صورتی که فضای زیادی موجود نیست، برای صرفه جویی می توانید از تیغه سفالی ۷ سانتی یا محصول جدید کارخانه آجر سفال میهن اصفهان، آجر سفال ۵/۵ سانتی استفاده نمائید. این محصول جایگزین مناسبی برای آجر لفتون ۵/۵ سانتی می باشد.
این محصول با دو کیفیت درجه دو و درجه یک در بازار موجود میباشد. قابل توجه این است که اگر در مناطق مرطوب و پر باران سکونت دارید به هیچ عنوان از نوع درجه دو استفاده نکنید. محصولات درجه دو در تماس با آب به سرعت شوره می زنند. همچنین محصولات درجه دو دارای ابعاد کامل نیستند که با وجود قیمت کمتر برای مصرف کننده به صرفه نیست.

برای انتخاب محصول و اطلاع از کرایه حمل بار تا کارگاه ساختمانی خود با مشاوران ما تماس بگیرید.

0 0 votes
امتیاز به این محصول