تحویل کالا

کلیه کالاهای سفارش شده از سوی کاربران قبل از ارسال توسط کارخانه کنترل گردیده و پس از حمل انتخاب شده هنگام خرید بصورت استاندارد و ایمن به مشتریان تحویل می گردد . مشتریان در هنگام تحویل کالا می بایست سالم بودن آن را کنترول نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد ،مغایرت تعداد و مشکل که نشان از وجود مشکلات احتمالی در آن باشد ، از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایند و موضوع را به بخش خدمات پس از فروش سایت اطلاع داده و از همان طریق پیگیری نمایند . در غیر این صورت کاربر با امضا رسید دریافت کالا صحت مرسوله را تایید نموده و حق هرگونه ادعایی را از خود صلب می نماید.

 

روش های ارسال کالا

ارسال محصولات در کارخانه به انتخاب کاربران در زمان ثبت سفارش و به یکی از روش های باربری و رانندگان ماشین آزاد صورت می پذیرد . در صورتی که کاربر ارسال توسط شرکتهای باربری را انتخاب نماید ، مسئولیت تاخیر در ارسال یا بروز هرگونه مشکل احتمالی به عهده شرکت مربوطه بوده و شرکت مبدا مسئولیتی در این زمینه بعهده نخواهد داشت. بدیهی است انتخاب ارسال توسط هریک از شرکت های ترابری مذکور به منزله آگاهی کاربر از شرایط و قوانین آن شرکت تلقی می گردد . بدیهی است در صورت عدم همکاری هر یک از شرکت های باربری ارسال کالا با هماهنگی کاربر توسط سایر شرکت ها انجام می پذیرد.
لازم به یادآوری می باشد که مشتریان محترم حتما در هنگام تحویل کالا از شرکت های باربری نسبت به سالم بودن کالا اطمینان کامل حاصل نمایند و سپس رسید دریافت کالا را امضا نمایند.

مدت زمان تحویل

کارخانه موظف است کلیه محصولات در شهر مبدا را حداکثر ظرف مدت اعلام شده در اختیار کاربران قرار دهد همچنین در صورت انتخاب سایر روش های ارسال توسط کاربر مدت زمان ارسال به آن ممکن است بیشتر باشد.

استرداد وجه

مشتری پس از دریافت کالا یک ساعت مهلت چک کردن کالا دریافتی را دارد و در صورت وجود هرگونه مشکل باید با پشتیبانی تماس گرفته و مراحل را از طریق مسئولین فروش پیگیری نماید. محصولات ارائه شده عموما سالم هستند و در صورتی که مشتری وجود مشکلی در قطعه را به پشتیبانی فروش اطلاع دهد اگر مشخص شود که کالا ایراد داشته است در صورت موجود بودن محصول در انبار، محصول جدید برای مشتری ارسال می شود و در صورت ناموجود بودن محصول در انبار، مبلغ کالا به شماره حساب اعلام شده از سمت مشتری واریز می شود و اگر صحت کالا از طرف کارشناسان فنی اعلام شود کلیه هزینه های حمل و نقل برای ارسال کالا به مشتری؛ به عهده ایشان خواهد بود.

 

ضمانت کالا

– بروز ایراد فنی

جهت رفاه حال مشتریان کارخانه ضمانت کالا را در اختیار آنان قرار داده است بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا فرصت چک آنها را خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، کارخانه نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می نماید چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را از فروشگاه دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که مراحل فوق ظرف سه روز کاری پس از دریافت کالا توسط کالا یافت انجام خواهد شد.

– شرایط ضمانت

مشتریان می بایست بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق تماس تلفنی به کارشناسان اعلام نمایند . بدیهی است پس از گذشت 1 روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد
اگر یراد فنی اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان قرارگیرد
و ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده ، مشکلات ناشی از حمل غیر استاندارد یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده مورد تایید کارشناسان نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد.

– عدم تطابق یا انصراف از خرید

واحد کنترل کیفیت قبل از ارسال مرسولات ، با دقت و حساسیت بالایی آنها را بررسی نموده و درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می نماید با این وجود در صورتیکه کالای سفارش داده شده مغایر با کالای تحویلی توسط مشتری باشد به انتخاب مشتری ، با کالای مشابه دیگر تعویض و یا وجه پرداختی مسترد می گردد.

– شرایط تعویض یا استرداد کالا

مشتری می بایست حداکثر تا یک روز پس از تحویل کالا نسبت به اعلام درخواست تعویض یا عودت کالا به کارشناسان کالا یافت از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما اقدام نماید در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد. کالای برگشتی می بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض و گارانتی می شود.

 

نظرات کاربران

کارخانه برای کاربران خود فضایی ایجاد نموده است تا در آن بتوانند از نظرات یکدیگر بهره مند گردند تا انتخابی صحیح و مطمئن داشته باشند . از این رو خواهشمند است تا در ایراد نظرات شخصی خود کلیه اصول اخلاقی و قانونی را رعایت نمایید در غیر این صورت تمامی مسولیت و عواقب قانونی آن بر عهده کاربر می باشد.
همچنین در صورت عدم رعایت کاربر در درج نظرات ، نسبت به نشر و یا عدم نشر نظرات کاربران اختیار کامل دارد و در صورت تشخیص مسولین سایت مجاز به جلوگیری از دسترسی مجدد کاربر به سایت و حتی در صورت لزوم تحت پیگرد قرار دادن کاربر می باشد.

حریم خصوصی

کارخانه میهن در راستای خرید آسان تر و سریع تر و همچنین ارسال محصولات برای اشخاص حقیقی و حقوقی می بایست اطلاعاتی را نظیر نام ، آدرس ، شماره تلفن ، کد پستی و … از آنها دریافت نماید.
از دیگر مزایای ثبت نام و ارایه مشخصات مذکور عضویت در سامانه اطلاع رسانی سایت می باشد که از این طریق امکان اطلاع از اضافه شدن محصولات جدید ، تخفیفات و فروش های ویژه برای کاربران فراهم می شود که البته امکان انصراف و خروج از این سامانه اطلاع رسانی در قسمت پروفایل شخصی مقدور می باشد.
کارخانه میهن تمام تلاش خود را در حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی افراد می نماید تا خریدی امن و خاطره انگیز را برای کاربران خود مهبا سازد و البته از کاربران نیز تقاضا دارد تا در حفظ و نگهداری کلمه عبور خود نیز کوشا باشند تا از بروز خطرات ناشی از انتشار اطلاعات خصوصی جلوگیری شود.

 

روند ثبت و ارسال سفارش

از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت باربری، حداقل یک روز کاری زمان خواهد برد. این زمان نسبت به کالای مورد سفارش و شهر گیرنده کالا تغییر نموده و مطابق با شرایط ارسال کالا جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
روزهای کاری فروشگاه اینترنتی به جهت پاسخ‌گویی، پیگیری و پشتیبانی سفارشات از شنبه تا چهارشنبه هر هفته (به استثنای تعطیلات عمومی در ایران) از ساعت 8 تا 16 و پنجشنبه ها از ساعت 8 تا 12 است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش می‌‏شوند.
سفارشاتی که در ایام فروش فوق العاده (حراج) ثبت می شوند به دلیل حجم بالای سفارشات در این ایام با تاخیر ۱ تا ۲ روز کاری تحویل داده خواهند شد.
کلیه سفارشات از طریق مراحل عضویت کاربر، انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سپس وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد. پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (از جمله اتمام موجودی کالا و…) محفوظ می باشد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز و به ایشان اطلاع داده خواهد شد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
بروز هر نوع آسیب دیدگی یا حادثه به هنگام حمل و نقل بر عهده کارخانه نبوده و جبران خسارت با هماهنگی شرکت باربری امکان پذیر خواهد بود.