یکی از انواع آجرهای که امروزه در ساختمان سازی از آن بسیار استفاده می شود و زیبایی خاص خود را دارد آجر سفال قرمز است که به خاطر ثابت بودن رنگ قرمز آن در نماهای داخلی و خارجی از آن بسیار استفاده می شود و جلوه خاصی به ساختمان می دهد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی آجر سفالی قرمز می پردازیم.

معرفی آجر سفالی قرمز

آجر سفالی قرمز به نام آجر سفال نما یا آجر سوراخ دار هم شناخته می شود و یکی از ویژگی های مهم آن ظاهر زیبا و رنگ ثابت آن می باشد که این ویژگی به خاطر استفاده از خاک شیل است که باعث ثابت ماندن رنگ آن می شود و در برابر تغییرات و شرایط آب و هوایی و اشعه فرا بنفش رنگ آن تغییر نمی کند . از دیگر مزایای این آجرها به علت داشتن سوراخ باعث کاهش وزن آجر و باعث ایجاد خلاء در دیوارها می شود که این خلاء ها در دیوار مانند عایق حرارتی و عایق صوتی عمل می کند و در برابر سرما و گرما مقاومت دارد و همینطور در برابر آلودگی صوتی مقاوم است.

آجر سفالی قرمز

خصوصیات آجر سفال قرمز

آجر سفالی قرمز دارای سطح مقطعی است که ۸ تا۱۰ سوراخ دارد و دارای قطر ۵/۱ تا ۵/۲  سانتی متر است و به علت داشتن سوراخ استحکام دیوارها بیشتر می شود و این سوراخ ها باعث مقاومت در برابر زلزله می شوند که خاصیت ضد سایش و جذب آب پایین دارند و در برابر یخ زدگی مقاومت می کنند و مقاومت فشاری بسیار بالایی دارند و باعث کاهش آلودگی هوا و در زیباسازی نمای ساختمان بسیار تاثیر گذار است.

 

پیشنهاد ما به شما : نمای آجری مدرن

 

مواد اولیه این آجرها از خاک شیل است که ابتدا این خاک در آزمایشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و میزان مرغوبیت آن بررسی می شود که به سه روش این آجرها تولید می شوند قالبی ، دست ساز و صنعتی که دست ساز دیگر از بین رفته است ولی روش قالبی کم هزینه و بسیار مناسب می باشد و این آجرها دارای کیفیت خوبی می باشند و بسیاری از پیمانکاران از این آجرها بسیار رضایت دارند و در ساختمان سازی بیشتر از این آجرها استفاده می کنند.

آجر سفالی قرمز

کاربرد آجر سفال

آجر سفالی قرمز از مصالح ساختمانی مهمی است که کاربرد بسیاری دارد . این آجرها در پی سازی ، دیوار باربر و تیغه چینی و نماسازی استفاده می شود و همینطور در کف سازی و به علت مقاومت سایشی برای ساخت پله ها ، المان های تزیینی استفاده می شود . این آجرها به علت ابعاد کوچک و وزن سبک حمل آنها بسیار آسان است و از سایز و ابعاد بزرگ آن می توان برای دیوار چینی محوطه ها ، حصار باغ ها ، ویلاها ، سوله ها ، حیاط منزل استفاده کرد .

خرید آجر سفال قرمز

امروزه با پیشرفت و گسترش ساختمان سازی از این آجرها به عنوان مهم ترین مصالح ساختمانی استفاده می شود و به دلیل ویژگی های مانند داشتن سوراخ های که در آن تعبیه شده چسبندگی مناسب با ملات ها ایجاد می کند . بنابر این خرید این آجرها بسیار پر رونق است و برای خرید این آجرها شما می توانید به سایت آجرمیهن مراجعه و نحوه خرید این آجرها را مشاهده نمایید که این امر خرید مشتریان را بسیار راحت تر کرده است.

 

پیشنهاد ما به شما : نانو آجرنما

 

 

آجر سفالی قرمز

قیمت آجر سفالی قرمز در بازار

آجر سفالی قرمز درجه یک تولید شده از خاک شیل قرمز به علت کیفیت بالایی که دارد در برابر زلزله ، سیل و بلایای طبیعی بسیار مقاوم است و هر چه کیفیت این آجرها بالاتر باشد قیمت آن هم بالاتر است . این محصول را شما می توانید از شرکت آجرمیهن خریداری کنید و برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با شرکت آجرمیهن ارتباط بگیرید مشاوران شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

سخن پایانی

آجر سفالی قرمز یکی از محصولات بسیار مهم در ساختن دیوارها می باشد و کاربردهای فراوانی دارد . این آجرها مزیت های فراوانی دارد و در نمای داخلی و خارجی ساختمان شما استفاده می شود و اگر شما تمایل به خرید این آجرها را دارید می توانید به صورت عمده این آجرها را خریداری کنید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید و در صورت تمایل شما می توانید با شرکت آجرمیهن ارتباط و از نحوه خرید و فروش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

0 0 votes
امتیاز به این محصول