نوعی از آجر پرکاربرد در صنایع ساختمانی آجر سفال تیغه ۷ میباشد، و آن نوعی بلوک سفالی است که به جهت تولید آن خاک رس مورد استفاده قرار میگیرد. بعد از طی مراحل اولیه و فرم دهی آن و نهایتاً بُرش‌ خشت خام  اجر به قسمت خشک منتقل میشود. سپس آجر را در کوره با دمای بین  ۹۰۰ الی ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد حرارت میدهند.  تمامی روال مربوط به عملیات ورود  مواد اولیه و خاک به جهت تولید آجر به صورت  تمام اتوماتیک با ماشین آلات صنعتی انجام می‌گردد . محصولات سفال ساختمانی در انواع مختلف نظیرآجر تیغه دیواری و سفال سقف (تیرچه بلوک سقف) مورد استفاده قرار می‌گیرند . آجر سفال تیغه میهن در ابعاد ۱۳٫۵*۱۸٫۵*۱۹٫۵ و همچنین ابعاد ۹*۱۸٫۵*۱۹٫۵ و ۷*۱۸٫۵*۱۹٫۵ تولید شده و به بازار مصرف عرضه می گردد .

مشخصات:

آجر سفال ۷ سانتی در سایز ۷×۱۸٫۵×۱۹٫۵ میباشد و تعداد آنها در برای هر متر مربع ۲۵ عدد آجرمیباشد.

وزن آجرسفال حدودا ۱۷۰۰(+/- ۵۰ گرم) کیلوگرم است. این نوع از آجر سفال علاوه بر قیمت که بسیار مقرون به صرفه میباشد میتواند به عنوان عایق بسیار خوبی نیز عمل نماید , امکان جذب رطوبت این آجر ها یکی دیگر از موارد مهم از خصوصیات آن میباشد. آجر سفال ۷ معمولا به صورت ۵ یا ۶ حفره تولید میگردد. و از لحاظ کیفیت و عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند.

تعداد سفارش آجر سفال ۷ سانتی:

در زمان سفارش آجر سفال ابتدا بهتر است  نسبت به  حداکثر ظرفیت مورد نیاز وسیله نقلیه را انتخاب نمائیم به همین جهت قیمت تمام شده شما به میزان قابل توجهی کاهش میابد .

برای باربری و حمل و نقل بلوک آجر سفال۷ سانتی , ظرفیت وسایل نقلیه در ذیل مطرح شده است :

ظرفیت تک ۵۷۰۰ قالب تا ۶۰۰۰ قالب

ظرفیت جفت ۸۵۰۰ قالب تا ۹۰۰۰ قالب

ظرفیت تریلی ۱۳۵۰۰ قالب تا ۱۴۰۰۰ قالب

0 0 votes
امتیاز به این محصول